Podmínky a postup zakázkové výroby oděvního střihu

 

  • Prvním a zároveň velice důležitým krokem k vytvoření dobrého střihu je předání co nejpodrobnějších informací o požadovaném výrobku. Proto preferujeme osobní schůzku. Není-li to možné, lze se poměrně dobře o předmětu zakázky domluvit prostřednictvím elektronické pošty či telefonu. Prosíme tedy zákazníka o zaslání co nejvíce informací, obrázků, nákresů a rozměrů na e-mail info@odevniatelier.cz nebo poslání hotového vzoru či střihové dokumentace poštou na adresu: Pavla Dydovičová, Zelenky Hajského 935/2, 130 00 Praha 3.

 

  • Na základě získané dokumentace vytvoříme předběžnou kalkulaci a po následném odsouhlasení zákazníkem tak vzniká závazná objednávka. To znamená, že v případě pozdějšího storna je zákazník povinen uhradit částku za již odvedenou práci.

Pro budoucí spolupráci a vytvoření vašeho střihu si prosím připravte základní tělesné rozměry postavy, pro kterou budeme střih vytvářet. Popř. celou tabulku tělesných rozměrů k požadovaným velikostem. Jedná se o: výšku postavy, obvod hrudníku, obvod pasu a obvod sedu. Tento krok je důležité promyslet a udělat v předstihu. Pozdější změny mohou průběh konstrukce zkomplikovat.

 

  • Následuje I. etapa spolupráce. Ta obsahuje vytvoření první konstrukce střihu a výstup v jedné, předem domluvené, velikosti. Pro výstup střihu lze volit ze dvou variant:
    • Střih se zakreslenými švovými záložkami vytiskneme na papír v měřítku 1:1 a odešleme prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny.
    • Střih zašleme v elektronické podobě v předem domluveném formátu. Tato varianta předpokládá možnost vlastního tisku na plotru či běžné tiskárně.

 

  • Od okamžiku, kdy byl první střih odeslán, má zákazník 15 pracovních dní na jeho vyzkoušení. V případě zájmu nabízíme i ušití tohoto zkušebního vzorku. Ve většině případech po první zkoušce vyjde najevo potřeba změn či úprav. Pro docílení opravdu dobrého střihu a lepší porozumění doporučujeme v této fázi osobní setkání se zákazníkem. 

Upozornění: vyhrazujeme si právo, v případě delších prodlev v komunikaci ze strany zákazníka, v této fázi vystavit dílčí fakturu za již odvedenou práci. Děkujeme za pochopení.

 

  • II. etapa zahrnuje úpravy střihu vzešlé z první zkoušky, vystupňování do dalších velikostí a jeho dokončení. Po odeslání hotové zakázky vystavíme zákazníkovi fakturu k proplacení.

 

  • Střih doporučujeme ještě jednou vyzkoušet ušitím. Od okamžiku, kdy byl hotový střih odeslán a vystavena faktura, má zákazník 15 pracovních dní na jeho vyzkoušení a zaplacení. Po tuto dobu je stále dost času na případné připomínky a dotazy.

 

Zdůrazňujeme, že dobrá komunikace se zákazníkem je během celého průběhu spolupráce velice důležitá! Neobávejte se nás proto kdykoliv kontaktovat. Rádi vám poradíme a odpovíme na případné dotazy. Předejdeme tak společně zbytečným komplikacím a průtahům.

Poznámka: Oděvní střih je vytvořen a následně archivován výhradně pro účely zákazníka. Není tedy užíván nikým jiným a v budoucnu může být použit k dalším kopiím či úpravám dle přání zákazníka.

 

Těšíme se na spolupráci a rádi zodpovíme jakékoliv případné dotazy.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.